Sunday, December 18, 2005

Mera strykjarn

Expressen har gjort det igen och jag kan darfor inte lata bli att fortsatta min mobbningskampanj mot tidningen i storsta allmanhet och Johan Lindwall i synnerhet. Expressens storsta nyhet pa natupplagan haromdagen:

"Polisen grep i går Quentin Wilson i Stockbridge i Georgia, USA.Det han hade gjorde i veckan är bland det mest onda polisen har varit med om i lilla Stockbridge.Quentin Wilson hade jobbat på restaurangkedjan Waffle House sedan ett par månader tillbaka.Utanför restaurangen bodde hemlöse alkoholisten Rex Leo.Tidigare i veckan gick Quentin ut till Rex och erbjöd honom 40 kronor.
- Du får det om du dricker det här, sa Quentin och sträckte fram en kopp med dricka.

Brändes sönder
I koppen fanns dödligt rengöringsmedel.- Det var fruktansvärt. Det som han drack förstörde alla hans inre system, berättar Leos syster Linda för Local 6 News.

Det var syra som brände sönder hans hals och tunga. Han vårdas nu i en respirator.Quentin Wilson sparkades omedelbart från sitt jobb."

Av Johan T Lindwall
johan.lindwall@expressen.se

For det forsta sa ar denna nyhet sa fruktansvart ointressant att jag forst inte markte att det var en artikel jag laste. Jag var tvungen att lasa om den tre ganger innan jag markte att den hade ett innehall.

For det andra sa brukar rengoringsmedel vara valdigt basiska (innehaller for det masta nan form av nitrat) och aven om man sa fick IG+ i hogstadiekemin sa vet man att nagot basiskt ar det direkt MOTSATTA mot en syra. Saledes kan det inte ha varit syra som brande sonder den dar luffaren. Heja Lindwall som antagligen kammade hem IG- i hogstadiekemin och IG-+ i journalistik.

Skriv garna till Expressen och mobba vidare. De verkar ju direkt uppmuntra till det.

Mitt otroligt stora bloginlagg kommer snart. Fasen, perestrojkan gick inte pa en dag den heller.

Spana in senare!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home